P&P Commissie

De P&P Commissie (Pers & Propaganda) is de commissie die ervoor zorgt dat de communicatie naar de leden en sponsoren zo soepel mogelijk verloopt. De P&P verzorgt de post, het BB-boekje, de website, alle social media, flyers & posters, de ledenwerving, de ledenadministratie en zijn het aanspreekpunt voor alle nieuwe leden.

Interne communicatie

Elk jaar zorgt de P&P commissie er voor dat alle leden weer een fantastisch BB-ledenboekje op de deurmat hebben liggen. Daarnaast zorgt de commissie ervoor dat iedereen post ontvangt en verzorgen ze de nieuwsbrief.

Promotioneel

De P&P ontwerpt ook het drukwerk zoals posters en flyers voor alle feesten en de vereniging in het algemeen net als het up-to-date houden van de website en het beheren van Facebook, Snapchat en andere social media. Dit met als doel de vereniging in een zo goed mogelijk daglicht te zetten, nieuwe leden te werven of feesten te promoten.

Ledenwerving & aanspreekpunt

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Dit geldt met name voor de BB. De P&P zorgt ervoor dat er zoveel mogelijk mensen lid worden van onze geweldige vereniging. Dit door het verzinnen van ludieke, originele & creatieve acties en campagnes. De commissie is tevens het aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande leden. Als je verhuist en of een verkeerd adres hebt opgegeven dan kun je dat doorgeven aan de voorzitter P&P via [email protected]

De commissieleden zijn:

• Quirien Niekrake (Voorzitter)
  • Job Temmink
  • Stijn Groenewold