P&P Commissie

De P&P Commissie (Pers & Propaganda) is verantwoordelijk voor de communicatie vanuit de vereniging naar buiten toe. Hierbij kun je denken aan de communicatie naar leden, sponsoren en andere verenigingen. We zorgen ervoor dat iedereen op de hoogte blijft middels post, sociale media, nieuwsbrieven, flyers, posters en het BB-boekje. Daarnaast zijn we ook verantwoordelijk voor de ledenwerving en -administratie. Eigenlijk verzorgen wij alle manieren waarop jullie ons hopelijk voorbij zien komen, of dat nu thuis op de deurmat is of gemakkelijk via je telefoon.

Offline

Hoewel wij als jongerenvereniging graag meegaan met de tijd, vindt de communicatie en promotie ook ‘offline’ plaats. Denk hierbij aan het realiseren van posters en flyers voor het promoten van onze feesten, het verzorgen van de post voor onze leden en sponsoren, en natuurlijk hét enige echte BB-boekje, een van onze hoogtepunten. Vanaf de zomer zijn wij met de P&P druk bezig met het BB-boekje, zodat we dit traditiegetrouw kunnen presenteren tijdens de kerstmarkt aan al onze leden. Ieder jaar wordt er veel aandacht besteed aan het ontwerpen en vullen van een nieuw boekje, dat vormgegeven wordt in het thema van dat jaar. Hiermee hopen we jullie een kijkje te geven in alle ins en outs van de vereniging!

Online

Ook online zijn wij met de BB erg actief. Zoals je hebt gezien, hebben we een prachtige website waar jullie terecht kunnen voor allerlei informatie. Daarnaast beheren wij de sociale
media kanalen zoals Instagram, Snapchat, Facebook en TikTok. Dit alles met het doel de vereniging in een positief daglicht te zetten, nieuwe leden te werven en natuurlijk onze té gekke feesten te promoten. Daarnaast verzorgen we maandelijks de nieuwsbrief om de leden te voorzien van de laatste nieuwtjes.

Merchandise

Sinds een paar jaar hebben we met de BB onze eigen merchandise, hoe leuk is dat! Van een supergave kiel of vette trui tot aan je eigen BB-borrelglazen, je shopt het heel gemakkelijk in onze eigen webshop. De P&P zorgt ervoor dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt, zodat je tijdens het volgende feest kunt flaneren in je nieuwe outfit. We vullen onze collectie ook regelmatig aan met nieuwe items, zodat je altijd iets nieuws hebt om uit te kiezen!

Ledenwerving & aanspreekpunt

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En al helemaal bij de BB natuurlijk! De P&P zorgt ervoor dat zoveel mogelijk mensen lid worden van onze geweldige vereniging door ludieke, originele en creatieve acties en campagnes. De commissie is tevens het aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande leden. Verhuisd of een verkeerd adres opgegeven? Geef het door via de mail ([email protected]) of stuur ons een berichtje via de socials!

De commissieleden zijn:

• Quirien Niekrake (Voorzitter)
  • Stijn Groenewold
  • Bas Timmerman